Niezależnie od rodzaju sprzedawanych produktów lub usług, konieczne jest odpowiednie ich zaprezentowanie potencjalnemu klientowi. Pomimo wzrostu znaczenia marketingu internetowego tradycyjna obsługa klienta wciąż ma największe znaczenie i pozwala zbudować trwałą relację klienta z marką. Do zaprezentowania kompletnej oferty konsumentom najlepiej nadadzą się profesjonalne katalogi szyte, które wytwarzane są przez najlepsze drukarnie specjalistyczne.

Profesjonalny wygląd i elegancki charakter

Wrażenie jakie wywiera marka to najważniejsza część całego marketingu, na odpowiedniej prezencji nigdy nie powinno się więc oszczędzać. Wytworzenie zestawu wysoce estetycznych katalogów nie będzie jednak związane z przesadnie wysokimi kosztami. Wielostronicowość tych katalogów przesądza o ich przewadze nad innymi materiałami reklamowymi. Wrażenie, jakie katalogi pozwolą wywrzeć na klientach, zdecydowanie nie może zostać przecenione.

Szczegółowe opisy oferty

Dzięki dużej ilości stron, jakie mogą zostać ze sobą zszyte, w katalogu umieszczone mogą zostać wyczerpujące opisy każdego produktu oraz usługi. Na szczegółowe infografiki, a także duże fotografie również znajdzie się w nim miejsce. Klient dowiadując się więcej o ofercie, poczuje się z nią bardziej związany, a nieomal książkowy charakter przeglądanego materiału reklamowego pozwoli zwiększyć prestiż, z jakim utożsami markę.

Szybka realizacja zamówienia

Zaufana drukarnia internetowa wykorzysta nowoczesne drukarki cyfrowe, aby dodatkowo przyspieszyć proces powstawania całego zestawu katalogów. Forma druku cyfrowego umożliwia niezwłoczne wykonanie wydruku, co pozwala na błyskawiczną realizację każdego zamówienia klienta. W każdej sytuacji można więc sięgnąć po rozwiązanie w postaci szytych katalogów, mając jednocześnie pewność, że gotowe produkty dotrą na czas i będą zgodne z ustalonymi uprzednio wytycznymi,

Szerokie możliwość personalizacji

Każde składane zamówienie na katalogi może zostać odpowiednio spersonalizowane według indywidualnych preferencji estetycznych zamawiającego. Wysoka różnorodność pozwala z większą łatwością przyciągnąć uwagę klienta, którego zainteresować może nie tylko sama grafika na okładce, ale również wyróżniający się format lub rodzaj papieru. Poza samym formatem na końcowy wygląd produktu wpływ ma również wybór sposobu szycia. Szycie może zostać bowiem poprowadzone wzdłuż krótszego lub wzdłuż dłuższego boku. Oczywiście nie czyni to dużej różnicy w przypadku katalogów kwadratowych, które również są często wybierane.

Preferowany rodzaj estetyki

Pomimo tego, że o gustach nie zwykło się dyskutować, to nie sposób zignorować obecnie panującej na rynku modzie. Moda ta dotyczy oczywiście swego rodzaju minimalistycznego podejścia do designu. Zwrot ku takiemu ujęciu interpretować należy, jako konieczność czytelnego oraz przejrzystego przedstawienia zawartości wizualnej katalogu. Zdjęcia produktów powinny wyróżniać się na odpowiednim tle, zamiast niknąć wśród wszechobecnego przepychu. Minimalizm nie musi jednak koniecznie oznaczać prostoty, a raczej kreatywne podejście do sposobu prezentowania informacji, w taki sposób, aby estetyka oraz funkcjonalność harmonijnie współistniały.

Wyróżnić się wśród tłumu

Doskonałym sposobem na wyróżnienie swoich materiałów reklamowych, spośród tych dostarczanych przez konkurencję, jest wybór specjalnego rodzaju okładki. Uszlachetnione okładki, bo to o nich mowa, będą prezentowały się doskonale jako front szytego katalogu. Matowa lub połyskująca folia dodadzą dodatkową warstwę estetyczną i pozytywnie wpłyną na wygląd gotowego produktu.